niedziela, 1 grudnia 2013

Prezent za pomoc...

..., czyli Pomagamy choremu Kubusiowi. Kochani pojawiły się różne spekulacje na temat ofiarowania swojego rękodzieła na aukcje charytatywne dla chorych dzieci, pod pretekstem pomagania pojawiło się wielu naciągaczy, ale jest też wiele sprawdzonych, dobrze zorganizowanych miejsc i dlatego Ataja postanowiła pomóc. Oddałam ręcznie robione według projektu autorskiego gumki do włosów, które jak mi podpowiedziała "dobra duszyczka" mogą stanowić też świetną ozdobę szalika, czapki, swetra - wystarczy przypiąć agrafką, lub nadają się też do ozdoby serwet na stole, albo świec. Zastosowanie może być dowolnie interpretowane przez odbiorcę. Ja nazywać je będę gumkami, bo z takim zamysłem pierwotnym powstawały ;-) 

Ale najpierw słów kilka o osobie, dla której startuje aukcja. To mały Kubuś, który urodził się 12.02.2013 roku i choruje na fibullar hemimelia - wrodzony brak kości strzałkowej, co spowodowało, że jego prawa  nóżka jest krótsza od lewej. Więcej o nim i jego historii można przeczytać na stronie www.pomagamyjakubowi.pl Ja dodam, że bardzo podziwiam i dopinguje jego mamie, która również wiele przeszła, bo dowiedziała się o jego chorobie jeszcze w ciąży, a jego tatę niestety ta wiadomość przerosła i odszedł. Dlatego też uważam, że warto pomagać, bo to dodaje sił takim osobom jak mama Jakuba w walce o to, żeby jej dziecko powróciło do zdrowia.

A co do samych gumek i aukcji, przedstawiam wam dwie zrobione przez mnie koronkowe gumki-kwiaty, na bazie atłasowych płatków mieści się aplikacja sutaszowa. Są dwie, jedna w kolorze fioletowym, a druga granatowa. pod zdjęciami są linki do aukcji, zachęcam do licytacji, bo można sobie lub komuś zrobić fajny prezent na święta, czy bez okazji a przy tym pomóc małemu Kubusiowi.




 







A TUTAJ SĄ WSZYSTKIE AUKCJE DLA KUBUSIA

ZAPRASZAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz