czwartek, 10 października 2013

Tym razem kryształki...

..., czyli zamówienie na opaskę ;-) Dziś projekt, w którym po raz pierwszy połączyłam kilka sutaszowych sztuczek, moje ulubione piramidy koralikowe, prześwity i kryształki dżetowe. Jak to zwykle u mnie bywa, na początku jest projekt, czasem w trakcie pracy z materiałem dokonuję poprawek, tutaj pole popisu mają spostrzegawczy ;-) Na kauczukowej bazie zaczepiona jest aplikacja sutaszowa o wymiarach 10 cm na 3,5 cm. Wykonana na zamówienie w kolorach czarno-siwych, dlatego też taką nazwę będzie miała. Jako główne umieszczone są dwa większe kryształki, ok. 1,5 cm średnica każdego, do wykończenia użyłam koralików szklanych w kolorze szarym szronionym i czarnym z połyskiem, perełek i mniejszych kryształków z szarym połyskiem 5 milimetrowych.A tak wygląda CZARNO-SIWA:




5 komentarzy: