niedziela, 17 stycznia 2016

118.01.2016 Wambleesha

Dziś DRUGA ODSŁONA KOLEKCJI DREAMCATCHERS, czyli " łapaczy snów". Naszyjnik, od którego wszystko się zaczęło. Nazwałam go WAMBLEESHA, czyli w języku Indian "biały orzeł". W centralnej części umieściłam kryształek szklany Rivioli wielkości 22 mm, kolor to Crystal AB, w tym samym kolorze jest taśma cyrkoniowa wszyta pomiędzy kremowy sutasz. Zakończyłam wszystko wiszącymi koralikami Dagger Beads , które przypominają mi pióra w łapaczu snów z logo całej kolekcji. Jest to dość duży i ciężki naszyjnik, dlatego ja noszę go na długiej taśmie zrobionej z wykończenia brzegów, czyli sznurku skręcanym z czeskiej Pegi rozmiar 3,2 mm w kolorze kremowym. Długość zawieszenia jaką ja proponuję, a której nie widać na zdjęciach to ok 72 cm, czyli poniżej linii biustu.



W komplecie są jeszcze malutkie kolczyki z kryształkami Swarovski Elements w rozmiarze 6mm i kolorze Crystal AB. Powstała również bransoletka z chramsem "własnej roboty", oraz naszyjnik w lince jubilerskiej, do którego użyłam koraliki Toho w kolorystyce kremowej z efektem Crystal AB. Wszystkie elementy można swobodnie łączyć, wybierając dowolne zestawy w zależności od okazji i stroju.  Bransoletka i naszyjnik pięknie się mienią, jak tylko nakręcę filmik pokazowy zobaczycie efekt 3D, na razie zostawiam Was z efektem fotograficznym z Pracowni Fotograficznej Iluzja.





                                                       zdjęcia wykonał Tomasz Mrowiec z

1 komentarz: