czwartek, 1 sierpnia 2013

Pobieramy się!

..., czyli już pora na ujawnienie ciekawego zlecenia jakie miałam przyjemność realizować. Były to powiadomienia o ślubie. Po raz pierwszy miałam do czynienia z taką skalą, bo troszeczkę ich musiałam naprodukować ;-), ale sama przyjemność móc pomagać w informowaniu o takim cudownym wydarzeniu ;-) (tutaj pozdrowienia dla przyszłych Państwa Młodych! ) A jak powstały? Najpierw zrodził się ogólny zarys, pomogła inspiracja oryginalnymi zaproszeniami na ślub, później powstały trzy wersje z których została wybrana ostateczna widoczna na zdjęciach. Wykorzystałam papier perłowy, scrapki z nadrukiem POBIERAMY SIĘ! i datą, dziurkaczem zrobiłam aplikację z serduszek, do ozdoby wykorzystałam satynową wstążkę 12 milimetrową. Wybrany został dość nietypowy format 12x10,5 cm, ponieważ chodziło o maksimum informacji na minimalnej przestrzeni. A całość prezentuje się tak:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz